Гибридная кампания в Google Ads: вы должны это попробовать! (осторожно: 🇧🇾мова)

Вітаю Вас паважаныя гледачы!

На связи Евгений Тридчиков, и сегодня мы продолжаем тему иностранных языков. Напомню, что некоторые зрители страдают из-за того, что я записываю обзоры с интерфейсом на английском.

Поэтому возрадуйтесь: сегодня Google Реклама с русским интерфейсом! Но чтобы вы сильно не расслаблялись…я правяду гэта відэа на беларускай мове.

Зачем нужны?

Такім чынам, гібрыдная кампанія можа дапамагчы вам збіраць канверсіі танней пошуку. Каб уключыць трафік у медыйнай сеткі, перайдзіце ў налады пошукавай кампаніі і актывуйце даступныя варыянты: рэклама ў кмс і пошукавыя партнёры. Пры гэтым зменіцца іконка рэкламнай кампаніі ў меню навігацыі.

Паглядзіце, як можа працаваць гібрыдная кампанія на дадзеным прыкладзе. Для гэтага уключыце сегмент па параметры сеткі.

Гибридная кампания в Google Ads: вы должны это попробовать! (осторожно: 🇧🇾мова)
Сегмент по сетям

Вядома, трэба ўлічваць, што канверсіі бываюць розныя. Нечакана можа апынуцца, што заяўкі з медыйнай сеткі будуць не такімі якаснымі, як з пошуку.

Гибридная кампания в Google Ads: вы должны это попробовать! (осторожно: 🇧🇾мова)
Добавьте параметр в урл

Каб праверыць гэта, размецьце трафік дынамічным параметрам network. Для трафіку з кантэкстна-медыйнай сеткі ён прымае значэнне d.

Параметры ValueTrack: https://support.google.com/google-ads/answer/6305348

Всегда работает?

Ці заўсёды гэта працуе? Не, але ніхто не перашкаджае выпрабаваць гэтую магчымасць, праўда?

А калі вы зачапіліся, дадавайце ў групы адаптыўныя медыйныя аб’явы. Дарэчы, цяпер Google Ads адмаўляецца ад старых медыйных фарматаў. Застаюцца толькі адаптыўныя.

Смотреть видео

Спадзяюся, гэта відэа атрымалася карысным і спадабалася вам, мае сябры! А вы выкарыстоўваеце гібрыдныя кампаніі? Дайце мне ведаць у каментарах. З вамі быў Яўген Тридчиков, і я жадаю вам цудоунага дню!

Рейтинг
( 5 оценок, среднее 5 из 5 )
Евгений Тридчиков/ автор статьи
Загрузка ...
CONTEXT-KILL.BY